just taylor

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


taylors

النا

taylors

http://taylors.lxb.ir

just taylor

دانلود موزیک ویدئو : You belong with me

just taylor

به وبلاگ من خییییلیییی خییییلیییی خوش اومدید من النا هستم عااااشق تیلور یه خواهش کوچولو دارم ازتون نظر بدید ولی کسی رو مجبور نمیکنم اگه از من خوشتون اومد لینکم کنید !!!!!!!!!!!!!!!! همتونو دوست دارم!!!:*

just taylor

دانلود موزیک ویدئو : You belong with me

 توضیح : موزیک ویدئو you belong with me به عنوان سومین موزیک ویدئو آلبوم fearless در تاریخ 2 مارس سال 2009 از CMT منتشر شد. کارگردانی آن نیز توسط Roman White صورت گرفته و زوج تیلور در این موزیک ویدئو بازیگری است به اسم لوکاس که به همراه تیلور در فیلم هانا منتانا نیز بازی کرده بود.

موضوع فیلم در مورد 2 دختری است کاملا متفاوت که هر دو دل بسته ی پسری شده اند. قابل ذکر است که تیلور در نقش هر دوی آنها به تنهایی بازی می کند و این خود یکی از دشواری هایی بود که تیلور در این موزیک ویدئو با ان مواجه بود.
دختر اول، دختری است ساده و بسیار درس خوان که در همسایگی معشوقه ی خود زندگی می کند و از طریق پنجره های اتاق هایشان این 2 با نامه نگاری به برقراری ارتباط می پردازند. 
دختر دوم، دختری است عضو تیم رقص مدرسه و بسیار تجملاتی که در واقع ققط در ظاهر خود را عاشق نشان می دهد و دوست دختر لوکاس نیز محسوب می شود.
در طی موزیک ویدئو تیلور خود را با دوست دختر تجملاتی لوکاس مقایسه می کند و در حسرت رسیدن به معشوقه اش به سر می برد تا این که طی ماجرایی لوکاس از جانب دوستش خیانت دیده و با دعوت کردن تیلور به یک مهمانی به وی ابراز علاقه می کند و در اخر تیلور به آرزوی خود می رسد.

http://www.mediafire.com/?3724mi3b9l7iocb



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:دانلود موزیک ویدئو : You belong with me,;ساعت1:8;توسط النا; | |